Wat zeggen anderen over vAbility?

Sinds 2019 zet Vitaalaanhetwerk Fanny (vAbility) in voor diverse werkzaamheden als logistieke planning van trajecten en administratieve werkzaamheden. Daar zijn we bijzonder blij mee!

Fanny werkt accuraat, is snel en oplossingsgericht. Ze bewaakt de voortgang goed en houdt het overzicht, waardoor wij met een gerust hart deze werkzaamheden door haar laten uitvoeren.

Daarnaast denkt ze mee en stelt ze zich proactief op, kortom een aanwinst voor het team!

Marcel Hoiting

Eigenaar, Vitaalaanhetwerk

Fanny kwam bij mij langs in tijden van hoge nood. Er stond druk op de ketel en ik had weinig tijd om een werkoverdracht te doen. Eerlijk, ik was wat sceptisch omdat Fanny zo breed inzetbaar was. Maar had ik even ongelijk! Fanny heeft echt veel kennis en specialismes.

Nu, na ruim 6 maanden fijn samenwerken, kan zij mij nog steeds verrassen met de woorden “daar heb ik ook ervaring mee!”. Samen kunnen we nog steeds lachen om mijn “dat kan niet waar zijn, ook al!” Ik zou Fanny overal aanraden en dat doe ik ook regelmatig.

Simone Visser

Algemeen Directeur, Sipack B.V.

Fanny is een betrokken VA die altijd voor je klaarstaat. Ik heb altijd prettig met haar samengewerkt. Fanny was binnen Nowherdays o.a. verantwoordelijk voor de klanttevredenheid (8+). Ze was het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via e-mail en onze online leeromgeving.

In haar functie zorgde ze ervoor dat klanten snel met hun vragen geholpen werden. Indien nodig schakelde ze met andere teamleden. Ze verzorgde wekelijks de nieuwsbrief voor onze klanten en redigeerde de blogs.

Fanny is punctueel en komt haar afspraken na. Een VA waar je op kunt bouwen.

Paulien van Eerdenburg

Founder, Nowherdays B.V.

Tijdens de zoektocht naar een fotograaf kwam ik Fanny van vAbility tegen. Het is toch altijd afwachten of de foto’s zo worden als je in gedachten hebt, maar een samenwerking met Fanny stelt op geen enkel front teleur. Haar professionaliteit en oog zorgen voor een heel mooi eindresultaat. Daarnaast zorgt ze ervoor dat je je op je gemak voelt, waardoor ze de meest spontane foto’s schiet. Het is werkelijk een waar feestje om met Fanny samen te werken!

Iris de Jong

Eigenaar, I-Opener Innovation & Design

Fanny is een Virtual Assistant die meer kan. Zo schoot zij onder andere afgelopen maand onze bedrijfsfoto’s, waarbij zij zoveel mogelijk met natuurlijk licht werkt en alleen bewerkt waar nodig.

Het resultaat, een grote hoeveelheid natuurlijke foto’s, die zij ook nog eens snel voor ons wist te selecteren en nabewerken. Binnen een week was alles klaar voor gebruik! Dank Fanny!

Dominique Yntema

Teamforce

Ik heb het afgelopen jaar bij MEE NL mogen samenwerken met Fanny. We waren heel blij dat zij ons team kwam versterken, want de nood was hoog.

Fanny is een heel fijne collega die zich snel en makkelijk aanpast. Ze is snel thuis in verschillende digitale systemen en werkt hard. Ik vond het erg makkelijk schakelen met Fanny en fijn dat ze goed bereikbaar is.

Naast het samenwerken bij MEE NL heeft Fanny ook de foto’s gemaakt voor mijn nieuwe website. Tijdens de fotosessie wist ze mij goed op mijn gemak te stellen en ik was heel blij met het resultaat.

Yvette Werkman

Officemanager, MEE NL

Samenwerken met Fanny is een aanrader. Ik ben blij met haar hulp. Ze is consciëntieus, behulpzaam en gewoon een leuk mens.

Drs. Linda van der Wal

Eigenaar / Coach, Linda van der Wal Training en Advies

Fanny kan je op verschillende gebieden ontzorgen. Ik werk nu een jaar met haar samen en ik kan haar iedereen aanbevelen. Ze neemt veel werk uit handen, is proactief, heeft overzicht en denkt overal aan. Ze is een topper en een aanwinst voor je bedrijf en voor jou!

Nicole Bouwer

Eigenaar , Be Gr8 Coaching

Al jaren werken wij samen met Fanny. Zij verzorgt onze maandelijkse facturatie en houdt zich daarnaast bezig met archiveer- en CRM werkzaamheden, personeelszaken en allerlei administratieve werkzaamheden waarbij wij haar hulp kunnen gebruiken.

Fanny is erg flexibel en denkt, waar ze dat kan, met ons mee. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en raden haar dan ook zeker aan als VA.

Frank de Lange

Eigenaar en partner, Vondel Finance B.V.

Je begon voor 3 maanden en uiteindelijk werd het meer dan een jaar! Voor ons was je breed inzetbaar; zowel het ondersteunen bij het directiesecretariaat als de afdeling communicatie, zoals de redactie van de website was voor ons heel waardevol.

Je bent van alle markten thuis en erg flexibel. Dat paste goed bij wat wij nodig hadden!

Yvon van Houdt

Directeur, MEE NL

× Waarmee kan ik je helpen?